בתקופה זאת אנחנו חווים שפע של אירועים וסיבות לחגוג וזה נהדר, ולכן גם אנחנו מוצאים היצע ענק של אולמות מכל סוג שמתאימים לאירועים השונים. אחד המבוקשים ביותר הוא בדרך כלל אולמות אירועים בראשון לציון, משום שאנחנו חוגגים המון ותמיד רצוי שיהיה אולם נגיש וזמין מבחינת המחיר שנוכל לחגוג בו תמיד. אולמות כאלה אינם בהכרח ברמה פחות היותר, אלא שיש בהם את כל הבסיס שנדרש לחגוג ואפילו יותר, משום שהם חייבים להיות אטרקטיביים לקהל. תוכלו למצוא ברובם את התשתית שנדרשת לכם יחד עם שדרוגים לבחירתכם, ואם זה מתאים לכם יותר להביא את השדרוגים האלה מספקי שירותים אחרים. זה מה שיפה במגוון הזה, שתוכלו להרכיב תמיד חבילה לאירוע שלכם שממנה נהנים כולם.

כיצד לבחור אולם במחיר נוח?

ראשית, מומלץ לערוך סקר מחירים מבלי לחפש דווקא את המקום הכי זול. רק אחרי שמקבלים מחירים להשוואה מתחילים לבחון את הקריטריונים ולסנן מתוכם מה שמתאים לכם. אם השיקול הראשון שלכם הוא תקציב, אולמות זולים בראשון לציון יהיו בוודאי הבחירה הראשונה שלכם. אחרי כן, בדקו ברשימה את הנגישות של כל אחד מהם, את ההיקף של המקומות שיש בהם לאירוע שלכם, את המיקום הנוח, את העיצוב של האולם ועד כמה תצטרכו להוסיף לעיצוב כדי שייראה בדיוק כפי שאתם רוצים שייראה, את הקייטרינג שתבחרו ועד כמה הוא מתאים לכם מכל הבחינות, ואחר כך בדקו גם את שאר נותני השירותים שמוצעים לכם בעסקת החבילה. לפעמים תגלו שחבילת שירותים מוזילה לכם את האולם עוד יותר וכדאי כבר להישאר שם.

מה עוד לבחור באולם אירועים?

שימו לב שהמחיר הזול של האולם אינו בא על חשבון דברים אחרים שאתם אמורים לקבל ובדרך כלל יש לסכם זאת מראש. בדקו שאכן יש שם מטבח שאתם יכולים לשכור וכמה תעלה מנה בראשון לציון לכל אירוע שלכם, ובדקו גם אם המחיר גבוה לכם אם תוכלו להביא קייטרינג שיותר זול לכם ואתם רשאים להביא אותו לאולם. לפעמים במחיר אולם זול לא תוכלו להביא קייטרינג נפרד ואז בדקו עד כמה גמישים אתכם בבחירת התפריט.

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה