אולמות אירועים קטנים ואינטימיים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים, משום שאנשים רבים מעוניינים לערוך אירועים קטנים באולמות המתאימים למספר נמוך יחסית של מוזמנים. הרי בסופו של דבר אולם גדול למספר מצומצם של אנשים יכול להיראות שומם ואולי חלק מהמוזמנים יחשבו כי מרבית המוזמנים לא הגיעו, מה גם שהמחיר באולם גדול מן הסתם יהיה יקר יותר. ולכן, אירוע אינטימי וקטן חייב להיות באולם מתאים כמו ב – אולם אירועים בראשון לציון עד 200 איש לפחות המעניק תחושה אינטימית קסומה. למה דווקא בראשון לציון? משום שהיא נהפכה בשנים האחרונות למעצמת אירועים של ממש המציעה מגוון סוגי אולמות בכל גודל רצוי.

סוגי אירועים שניתן לחגוג ב – אולם אירועים בראשון לציון עד 200 איש

חתונה אינטימית – לא כל חתונה חייבת להיות מפוצצת וגדולה, ישנן חתונות קטנות ואינטימיות כמו חתונות של פרק ב' או עבור אנשים המעוניינים לערוך אירוע מצומצם יחסית ולהישבע אמונים זה לזה עם בני משפחה וחברים קרובים. כמו כן, אולם קטן יכול להיות נהדר עבור מי שמעוניין לחגוג חתונה ביום שישי בצהריים, שמועד זה הפך בשנים האחרונות לפופולרי.

בר או בת מצווה – אולם אירועים בראשון לציון עד 200 איש יכול להיות נהדר עבור חגיגת בר מצווה או בת מצווה, בעיקר אם מדובר באירוע קטן ואינטימי במכיל את כמות זו של מוזמנים. אולמות קטנים יכולים לספק מענה נהדר עבור הורים המעוניינים לחגוג אירוע אינטימי ואף להוזיל באופן משמעותי את העלויות.

כנס עסקי – כנסים עסקיים חשובים לתדמית החברה ובשנים האחרונות חברות רבות שוכרות אולמות אירועים קטנים בכדי לערוך אירוע עסקי יכול להיות כנס, השקת מוצר, מסיבת עיתונאים, אירוע חברה, מסיבת יום הולדת לחברה, אירועי פתיחה וכו'. כמו כן, אולמות אלה מציעים את כל השירותים הנלווים לכנסים אלה כמו – מסכים, במות, ציוד לתאורה והגברה וכו'.

ברית או בריתה – אולם אירועים בראשון לציון עד 200 איש הוא קלאסי עבור עריכת ברית או בריתה, משום שלרוב מדובר על אירועים אינטימיים עם מעט מוזמנים, כך שמדובר בפתרון נהדר שיוכל לאפשר לבני הזוג ליהנות מאירוע חווייתי ולאפשר כמובן לאורחים ליהנות מאירוע בלתי נשכח.

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה