חבילות לאירוע בת מצווה

אולם לבת מצווה

3 חבילות יוקרה לאירוע בלתי נשכח

איך מגשימים את אירוע החלומות? איך בכלל מתקיימים האירועים החלומיים?

יותר טוב לשאול, איך אנחנו מבטיחים שאירוע החלומות שלכם יתממש בצורה מושלמת?
הכנת אירוע מצריכה כוחות רבים, ארגון מדויק והמון רעיונות מדהימים ממקום למקום, וזה יכול לקחות המון זמן. אז בואו נדבר קצת יותר רגוע, ותגלו שכל מה שאתם צריכים נמצא אצלנו – חבילות שכוללות הכל! כדי לבנות אירוע שישאר בזכרון, צריך צוות שמתמחה בכל פרט. צוות מקצועי שיודע להוביל את התהליך, לתת לכם מענה על כל הפרטים, ולא רק על חלקם. אנחנו כאן כדי לספק לכם חוויה שלא תתקרא רק חוויה – אלא סיפור מושלם!
אצלנו יש הכל – הסעות לילדים, דיג'יי, צלם, ופעילויות ייחודיות. בקיצור, כל מה שתצטרכו כדי להגיע כמו אורחים ולהתעסק רק בהנאה באירוע שלכם. תתעקשו לבדוק את חבילות הכל כלול שלנו – הן יספקו לכם את המעטפת המושלמת שאתם צריכים כדי להפוך כל אירוע לחלומי!

אולם לבת מצווה

חבילת הכסף

בחבילת הכסף תקבלו קרקע ובסיס לכל האירוע שלכם - אטרקציות לבחירה, ליווי צמוד יד ביד משלב התכנון, המלצות והתאמות לסגנון האירוע אליו אתם שואפים.

אולם לבת מצווה

חבילת הזהב

בחבילת הזהב תיפתח בפניכם קשת רחבה יותר של אפשרויות ואטרקציות לבחירה, עם מגוון רחב יותר של אלמנטים לשילוב באירוע, תוספות מזון והפעלה מתקדמות - החבילה הנפוצה ביותר אצלנו באולם.

אולם לבת מצווה

חבילת היהלום

בחבילת היהלום ישנו דגש מרכזי על אטרקציות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר כגון שילוב אומן סלב, בלוני ענק, קעקועי פולמון ועוד.

מגוון אטרקציות שאסור לפספס

קופים מטורפים

הקלטת שיר בולפן

רובוט לדים

קעקועים זוהרים

כניסת כדורגל מתפוצץ

רקדני לייזר

קיאק פירות

לימוזינה

קבלו הצצה לחלק קטן מהמשפחות שחגגו אצלנו

משפחת כהן

אמא של אליה: "רצינו להגיד שהייתה לנו בת מצווה מהסרטים, עם אוכל מושלם וים מחמאות. בטוח שנחזור!"

משפחת דנה

"לצוות האולם המדהים, תודה על התייחסות לכל פרט וכל בקשה. קיבלנו יחס מדהים, אני והילדים נהננו. אם הייתי יודעת הייתי מתחתנת פה 😁"

משפחת חן

"תודה רבה לאולמי לאו על אירוע מושלם מקצה לקצה. לצוות המטבח, למלצרים, לצוות ההפקה."

משפחת אלדן

"תודה רבה לכם, הייתה לי בת מצווה מושלמת, חברים שלי נהנו וגם המשפחה. האורחים נדהמו וגם הבן של אהרוני שבא לבקר. המלצרים מדהימים אחד אחד. ציפיתי למשהו כזה אבל זה הפתיע עוד יותר"

לתיאום שיחה, לחצו על הכפתור ותועברו מיד לטופס ההרשמה:

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה