אירועי חברה נהפכו בשנים האחרונות לסטנדרט של ממש. כמעט כל חברה המכבדת את העצמה ומעוניינת בתדמית חיובית, מפיקה לפחות פעם בשנה אירוע חברה כדי לאפשר לעובדים לקחת פסק זמן משגרת היום יום הלחוצה וליהנות מאירוע חברתי מגבש עם חבריהם לעבודה. הפקת אירוע שכזה היא לא עניין של מה בכך, היא דורשת ביצוע מגוון משימות כדי להגיע לטופ שבטופ, כאשר בחירת מקום לאירועי חברה בראשון לציון היא המשימה המורכבת ביותר, משום שיש צורך למצוא לוקיישן טוב הקרוב למרבית המוזמנים וגם אולם יוקרתי שיעמוד בסטנדרט של החברה.

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת מקום לאירועי חברה בראשון לציון?

מיקום אטרקטיבי- למיקום יש משמעות רבה, הרי וודאי לא תרצו לתת לאורחים לנסוע למרחקים, ולכן העדיפו לבחור מקום לאירועי חברה בראשון לציון שהוא מקום מרכזי יחסית המאפשר הגעה מהירה של עובדים המגיעים מאזור המרכז או מאזור הדרום.

אוכל טוב- לאוכל יש משמעות רבה, הרי הוא זה שיכתיב אם האירוע יהיה מוצלח או לא, ולכן בבואכם לבחור מקום להפקת האירוע, בדקו היטב את נושא האוכל וודאו שהוא מתאים לאופי האירוע שלכם.

אפשרות לעיצוב מקורי- אחד הדברים החשובים באירוע חברה הוא האווירה, ולכן לעיצוב של האולם יש משמעות רבה. רצוי לבחון אפשרות לשילוב מעצבת אירועים כדי שתוכל למתג את המקום על פי הצבעים של לוגו ומיתוג החברה ולתת אווירה של אירוע חברה ולא של אירוע פרטי. ישנם אולמות המעניקים את שירותי העיצוב על ידי מעצבת מקומית, ולכן יש לברר זאת מראש.

נגישות למקום – בעת בחירת אולם להפקת האירוע, בדקו את נושא הנגישות, כלומר האם האולם מואר או שוכן באזור תעשייה חשוך ושומם, האם יש חניון מרווח בקרבת האולם ובכלל אם המקום מטופח ויוקרתי.

ציוד לוגיסטי – הפקת אירוע חברה דורשת ציוד לוגיסטי רב כמו ציוד להגברה, תאורה, מקרן, במה, מגברים, רמקולים ועוד. בדקו אם האולם מעמיד לרשותכם את כל הציוד הדרוש לכם, שזהו פרמטר חשוב מאוד שיוכל להשפיע על הבחירה, שהרי ציוד זה הוא נחוץ מאוד לצורך הפקת אירוע חברה מוצלח במיוחד.

ראה עוד: אולם אירועים בראשון לציון

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה