בשנים האחרונות חגיגות בר המצווה שאנחנו רגילים לראות הפכו להיות חגיגות נושא ולכן מקומות לבר מצווה בראשון לציון כבר מוכנים לכל הצעה ולכל רעיון. אתם יכולים לעשות מסיבות בסגנון כדורגל וקבוצות אהובות או מסיבה בסגנון של סרטי קולנוע וספרים כמו הארי פוטר, או מסיבות שנראות כמו הפעלה אחת גדולה בסגנון של חדרי בריחה, אם זה מה שנער הבר מצווה אוהב. הרצון להיות כמה שיותר מיוחד ולהעניק לאורחים שלו את החוויה הכי כיפית וייחודית לא פוסח על אף אחד.

אולמות אירועים יודעים נהדר מה הנוער אוהב והם מכינים להם גם עיצובים מיוחדים, גם פינות משחקים ופעילות או במות ומסכים להרקדות ולמוזיקה שמשמיעים כדי שיוכלו להרגיש כמו גדולים.

פינת ישיבה מיוחדת למבוגרים

לכם, ההורים ובני המשפחה לא נורת אלא לשבת בפינה שלכם שהיא נפרדת ל-VIP וליהנות מהקייטרינג לגדולים ומפינות ישיבה נוחות ומהנות בשקט שלכם שם. אתם יכולים בהחלט לארח גם מבוגרים במסיבות בר מצווה במקומות כאלה משום שהאולמות חושבים על הכל.

היכן לשים את הנוער שירצה בוודאי את הפרטיות שלו ואת המבוגרים שירצו לכבד אורחים ובני משפחה אבל גם לכבד את רצון חתן בר המצווה או כלת בת המצווה, ולא להפריע להם יותר מדי. זהו הגיל שבו מותר לתת להם הכל וליהנות מהחגיגה בלי שהגדולים מפריעים, ולכן אתם מוזמנים לבדוק מקומות לבר מצווה באזור בו אתם גרים ולראות עד כמה הם מוכנים לארח אתכם ואת הרעיונות שלכם לחגיגה.

מקומות לבר מצווה בראשון לציון – פעם בחיים

בר מצווה היום אינו רק טקס בבית הכנסת או הדלקת נרות ונאום מרגש לאורחים. בר מצווה הוא במידה רבה גם החגיגה שבה מורת להם להתנהג כמו מבוגרים, לקבל את המנות של האוכל שהם אוהבים בגיל כזה וליהנות בכלל מכל המהומה סביבם. כי מגיע להם. בר מצווה יש רק פעם בחיים וזה גיל מיוחד בדיוק כמו כל הרעיונות שמעלים בפניהם כיצד לחגוג.

הם יכולים להזמין אמנים כמו זמרים ומוזיקאים, או שחקנים ואמני טלפתיה וקוסמים, כל מה שמעניין אותם ומתחבר לחיים שלהם בדרך כלל. נוער בגיל הזה מלא רעיונות והם רוצים להיות כמו החברים שלהם אבל גם לבלוט עם מסיבה מיוחדת ולכן צוותי האולמות מביאים את הניסיון וההצעות שלהם כדי שיוכלו ליהנות מזיכרונות יפים.

ראה עוד: אולם לחינה בראשון לציון

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה