בשעה טובה אתם עומדים להכניס את בנכם בבריתו של אברהם אבינו, ואם הצלחתם למצוא את האולם האידאלי שלכם כעת לא נותר אלא להתאים את הקייטרינג הכי טוב לכם ולאורחים שלכם. המחירים שנהוגים היום בענף למנות נע ממחירי מינימום לקייטרינג צנוע מאוד ועד מחירים שמאימים למנות גורמה למי שרוצה להשקיע מאוד באירוע של ברי המילה לבן שלו. בדרך כלל נהוג להגיש ארוחות יותר קלות בעיקר משום שהברית נערכת בשעות הצהריים או אחרי הצהריים, כך שתוכלו למצוא לצרכים שלכם מחירי מנות שונות שיתאימו גם לתקציב שלכם בוודאי. בכל מקרה, בכל הכבוד לשמחה הגדולה, כדאי מאוד לא להשתולל עם מחירי המנות כדי שתוכלו לחסוך חלק מהכסף.

לבחור במנות של מגשי אירוח לשביעות רצון כולם

בשיקולי מחיר מנה ברית מילה תוכלו למצוא קונספטים שונים לאירוח, כמו אירוח של מגשי אירוח חלביים או בשריים, לדוגמה זהו קונספט שמאוד עוזר למי שאינו בטוח איזה תפריט להגיש והוא רוצה לכסות כמה שיותר מטבחים בינלאומיים וליהנות מכל היתרונות של המגוון בתקציב יחסית צנוע. מגשי אירוח מגישים בדרך כלל שפע של מזון במנות קטנות, מה שמציע לאורחים שלכם טעימות רבות מכל סוג ובזאת הם יכולים גם למצוא תמיד מה שמתאים להם ויחד עם זאת להישאר שבעים ולא מלאים מדי. כמו כן, בגלל הבחירה הזאת אפשר לשלב גם מגשי אירוח שהם צמחוניים וטבעוניים למי שאינו נוגע במזון מן החי ובכך לענות על הצורך של כולם.

מחיר מנה של תפריט ארוחה

אם בחרתם בתפריט מנות מלא שמוגש לשולחן, מחיר מנה ברית יהיה כמובן גבוה יותר ויושפע גם מחומרי הגלם שתבחרו לשם כך. מחיר המנה יהיה גבוה במנה בשרית אבל גם מנה חלבית שיש בה הרב מרכיבים יקרים כמו גבינות מובחרות ודגים יכולה לעלות לא פחות. כך שהשאלה היא מה אתם אוהבים ומה אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם באירוע הברית. זכרו שבדרך כלל לא רצוי להכביד אם כי ברור למה אתם רוצים להציג שפע של מנות ותפריט עשיר מאוד.

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה