אחד הדברים שהכי חשוב לבדוק כאשר בוחרים אולם הוא הוא שירותיות וקשב. אם צוות האולם אינו קשוב לבקשות שלכם אולי המחיר בסופו של דבר יהיה יקר מדי בגלל עגמת נפש. לכן, כאשר אתם עורכים בר מצווה מבצע של אולמות אירועים יכול להיות נהדר אם מה שמתלווה לזה הוא גם שירות נהדר של הצוות. זה חשוב במיוחד לבר המצווה, משום שידוע שבני הנוער מחפשים משהו מיוחד לחברים שלהם, אירוע ייחודי שייזכר לתמיד. בגלל זה מאוד חשוב שיתוף הפעולה של מפיקי האירוע יחד עם אולם האירועים, כדי שבר המצווה יהפוך לאירוע בלתי נשכח. הרי הנער שעורך אותו יודע בדיוק כמה חשוב לו להיות פופולרי ואהוד, ולכן מאוד חשוב לבחור נכון במקום שבו עורכים את האירוע שלכם.

מה לבדוק באולם לבר המצווה?

אולם בר מצווה מבצע מחירים וגימיקים הוא נהדר, אולם יש לוודא שזה מה שמתאים לנער בר המצווה שלכם וזה בדיוק מה שהוא אוהב ורוצה לעצמו. במקרים שבהם יש דרישה מיוחדת לגימיקים כמו הופעות של אמנים, סרטים, מוזיקה של די ג'יי ספציפי, משחקי חברה והפעלה של החבר'ה עם כל מיני מתקנים או משחקים על ידי מפעיל, בדקו אצל האולם אם אתם אכן יכולים להוסיף את כל זה למחיר המבצע וליהנות מכל היתרונות שברור שתרצו שיהיו במחיר מיוחד. יש כל מיני תוספות שסביר להניח שיהיו חייבות במחיר מלא, נוסף על מחיר האולם עצמו שיהיה במבצע. ודאו גם שהכל רשום ומסוכם מראש כדי להיות מופתעים ביום האירוע עצמו.

מרכיבי המבצע

מרכיבי המבצע חייבים להיות ברורים לכם, ממחיר האולם והעיצוב שלו, מחיר הדי ג'יי והאם הוא תקליטן הבית או שאתם יכולים להביא אותו ואינכם נדרשים בשל כך לתוספת מחיר. כמו כן, שאלו מהו מחיר הקייטרינג ומה מותר לכם להוסיף על כך. לבסוף, אל תשכחו שלעלויות בר המצווה עצמו יש להוסיף גם את הכיבוד בבית הכנסת, את הטיול שאולי הוא ירצה לערוך לפני האירוע עצמו ועוד כל מיני גימיקים שישמח להוסיף כמו שולחנו משחק ועוד.

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה