אין ספק כי ראשון לציון הפכה למיקום מרכזי שוקק חיים ובו מגוון סוגי אולמות אירועים הפזורים באזורי התעשייה המגוונים בעיר. חלקם יהיו אולמות אירועים מפוארים וגדולים המיועדים לחתונות ענק וכנסים עסקיים, וחלקם יהיו אולמות אירועים קטנים המתאימים לאירוע אינטימי וצנוע. בחירת אולם עבור חתונה קטנה בראשון לציון נהפכה למשימה שאינה פשוטה, הרי מצד אחד ההיצע של האולמות הוא רב, ומצד שני עלינו לוודא כי מדובר באולם שבאמת יכול לספק לנו את המרחב הדרוש גם עבור אירוע קטן.

מה כל כך מיוחד בראשון לציון שהיא הפכה למעצמת אירועים?

חוף ים – לבל נשכח כי ראשון לציון מציעה חופי ים קסומים וטיילת מסודרת שבקרבתה תוכלו למצוא אולמות אירועים המציעים נוף לים. אולמות אלה נהדרים עבור זוגות אוהבים שמעוניינים לערוך חופה בשקיעה וליהנות מאווירת רוגע שכל כך אופיינית לים הכחול. כמו כן, חתונה קטנה בראשון לציון על חוף הים היא נהדרת עבור מי שרוצה לחגוג חתונה בימי שישי, שאגב זהו יום נהדר לחתונות צהריים באווירה קלילה ומהנה.

אזורי תעשייה מגוונים – בראשון לציון קיימים 2 אזורי תעשייה גדולים ומטופחים, במערב ובמזרח ובהם מרוכזים אולמות אירועים רבים המציעים לחגוג חתונה קטנה בראשון לציון. אזורים אלה בעלי גישה נוחה, מרווחים מבחינת חנייה, מוארים ובכלל יש בהם אווירה שאינה תעשייתית כמו ברוב אזורי התעשייה האחרים.

עיר מרכזית ומעט דרומית – הלוקיישן של ראשון לציון בארץ הוא נהדר, הרי היא עיר מרכזית וגם קצת דרומית, כך שהיא מתאימה למי שיש מוזמנים מאזור השפלה והדרום, ואפילו מאזור המרכז. אבל אם יש לכם הרבה אורחים מהצפון – כדאי שתבדקו אופציה של אולמות אירועים בנתניה או באזור השרון. ערים כמו נתניה או ראשון לציון מהוות מפגש אמצע, בין המרכז והצפון יש לנו את נתניה ובין תל אביב לאזור הדרום יש לנו את ראשון לציון – שתי ערים תוססות ופעילות אבל אין בהן את העומס והצפיפות שיש בתל אביב לדוגמה.

היצע מגוון – בראשון לציון של מבחר רב שלא אולמות, מה שמאפשר לכם לעשות סיבוב בין האולמות וביום אחד להספיק לראות כמה שיותר אולמות ואז להגיע לביתכם עם הרשימה ופשוט להתחיל לראות את היתרונות והחסרונות של כל אולם, לבדוק את התעריפים המתאימים לכם ולסגור כמה שיותר מהר. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי ההיצע יכול לבלבל, ולכן חשוב שתהיו ממוקדים במיוחד.

ראה עוד: אולמות אירועים קטנים באזור המרכז

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה