ברית מילה היא תמיד אירוע משמח שאנחנו מזמינים אליו בעיקר את המשפחה הקרובה וחברים טובים ובגלל זה לא נחוץ לנו אולם גדול. בדרך כלל, אולם קטן לברית הוא כל מה שאנחנו צריכים כדי ליהנות החגיגה ואם בוחרים אולם נכון שמתאים לנו מה טוב. הדגשים לבחירת אולם קטן כזה צריכים להיות כאלה שבהם תמצאו את מה שמדבר אליכם ומה שמתאים לשיקולים שלכם. מתחילים בתקציב ולפי זה יודעים באיזה מקום כדאי לבדוק. השיקול השני הוא המיקום. בדרך כלל, אם אין שיקולים אחרים בגלל נסיבות מיוחדות, בוחרים אולם ליד הבית כדי שיהיה קל לכולם להגיע לשם. במקרים כאלה אתם יכולים להזמין באמת רק משפחה ולסמוך על זה שכולם יהיו שם לחגוג אתכם את הולדת הבן.

העדפות בבחירת אולם לברית

עונת השנה חשובה מאוד לבחירת אולם קטן לברית, משום שכאשר העונה נוחה ומזג האוויר מאפשר זאת, תוכלו לבחור באולם שיש בו גם גן אירועים ואז יהיה הרבה יותר נעים. בדרך כלל נהוג להביא ילדים למסיבה כזאת משום שעושים אותה לפעמים גם בצהריים, ולכן ילדים ייהנו הרבה יותר להתרוצץ בגן כזה מאשר באולם. השיקול הבא שלכם הוא שיקולי קייטרינג בשרי או בחירת קייטרינג חלבי, ועד כמה הקונספט שלהם מתאים לכם.

אם שירותי הקייטרינג שאתם מעדיפים מקבלים רשות להגיש ולבשל באולם שבחרתם זה נהדר, אבל קחו בחשבון שיש אולמות שמשתמשים בהם רק בשירותי הקייטרינג שלהם בעיקר בגלל שיקולי כשרות מהדרין והאילוצים שכרוכים בכך, במיוחד כשמדובר במטבח קייטרינג בשרי כשר למהדרין. כשרות היא שיקול נוסף כמובן, משום שהיום רבים מעדיפים כשר גם כאשר הם מגדירים עצמם חילונים.

מה עוד לבדוק באולם?

כשאתם בוחרים אולם קטן לברית ודאו שהוא נמצא במקום נגיש לכולם גם בתחבורה ציבורית, או לפחות ארגנו לשם הסעות בטרמפים. הרי מדובר במשפחה ובדרך כלל לא יהיה לכם קשה לעשות זאת. כמו כן, חשוב שיהיה מקום חניה גדול ומרווח שאפשר להגיע משם בקלות לאולם. אם חשובה לכם תכנית נוספת מצאו די ג'יי או להקה שתנעים לאורחים, ואם חשוב לכם להקרים סרטים או להציג תכנית כלשהי בדקו אם יש לאולם ציוד אורקולי מתאים להקרין הכל ולהשמיע מוזיקה באיכות טובה.

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה