בחירת אולם אירועים היא ללא ספק אחד הבחירות המשמעותיות ביותר עבור בעלי אירועים, הרי הצלחת האירוע תקום ותיפול על בחירת האולם. לא משנה אם מדובר על אולם אירועים עבור בר או בת מצווה, אולם עבור חגיגת חתונה, חגיגת ברית או בריתה או עבור כנס עסקי, האולם הוא זה שחייב להיות בראש רשימת הצ'ק ליסט ועליו להיות מותאם לאופי האירוע וכמובן לכמות המוזמנים הצפויה להגיע. ולכן, ארזנו עבורכם מספר טיפים שיאפשרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה ואפילו ליהנות מתהליך בחירת האולם.

עבדו בצורה מסודרת ומתוכננת היטב

בדרך כלל לפני אירוע (תלוי בסוגו) בעלי האירוע ילכו לראות כמה וכמה אולמות ורק לאחר מכן יחליטו איזה אולם עונה לדרישותיהם. על מנת לקצר תהליכים ולנצל את הזמן בצורה נכונה, צרו רשימה מסודרת שתאפשר לכם לדעת מראש מה חשוב לכם ועל מה לא תרצו להתפשר, כך שלא תבזבזו זמן יקר בשיטוט אחר אולמות שלא מתאימים לאירוע ולדרישותיכם. ברשימה עליכם לרשום את הדברים החשובים לכם כמו גודל, עיצוב, שירות, אוכל, אטרקציות, גודל רחבת הריקודים, מיקום החופה וכך הלאה.

לכו לראות אירוע בלייב

לרוב הפגישות על מנהל המכירות של האולם תהיינה בשעות הבוקר, שאז האולם כבר נקי ושומם, ולכן לא תמיד אפשר לדמיין כיצד האירוע יראה בשעות הלילה. אמנם יש גלריית תמונות מאירועים והכל נראה בסדר, אבל חשוב לזכור שלא תמיד מה שנראה טוב בגלריית תמונות יראה טוב גם במבחן המציאות. לכן, בקשו לדעת מתי מתקיים באולם אירוע הדומה לשלכם מבחינת כמות האורחים וסוג האירוע, כך תוכלו להגיע בערב ולהתרשם מהפרמטרים החשובים לכם, לדוגמה – משירות המלצרים, התאורה, העיצוב, הגשת המנות וכו'.

חנייה וגישה לאולם

חשוב מאוד לבדוק את האלמנטים הסובבים לאולם, כגון דרכי גישה, האם הדרך מוארת, האם ניתן להגיע בקלות למקום, האם האזור סביב האולם מוזנח או מטופח, האם החנייה מספיקה לאורחים וקרובה לאולם או שעליהם ללכת מרחק רב, האם ישנה גישה לבעלי מוגבלויות ולאנשים עם כסאות גלגלים, האם השירותים נקיים ומטופחים וכו'. פרמטר זה יוכל לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

הגודל כן קובע

במקרה של אולם אירועים, הגודל קובע בהחלט. חשוב מאוד לבדוק האם האולם יוכל לאכלס בצורה נכונה את כמות המוזמנים שלכם, כך שמצד אחד האולם לא יהיה קטן וצפוף לכמות המוזמנים ומצד שני לא יהיה גדול מידי לכמות המוזמנים ותהיה תחושה קרה, ואולי חלק מהאורחים יחשבו כי מוזמנים לא הגיעו. האיזון במקרה זה הוא זה שקובע, ולכן בדקו זאת לפני סגירת ההסכם עם האולם.

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה