בחירת מקום בראשון לציון לעריכת האירוע ההיא לא עניין של מה בכך, אנו מצד אחד רוצים מקום שיכול להכיל את כמות המוזמנים הצפויה להגיע לאירוע, ומצד שני אנו רוצים מקום השוכן בקרבת רוב המוזמנים. ולכן, לא פלא כי משימה זו היא המורכבת ביותר מבין כל רשימת הצ'ק ליסט בעת תכנון האירוע. אז לא משנה אם הנכם מתכננים ברית או בריתה, בר או בת מצווה ואפילו חתונה אינטימית קסומה, עליכם לבדוק בראש ובראשונה את מיקום האירוע, כלומר היכן הוא המקום הקרוב ביותר למרבית המוזמנים. עליכם לדעת כי רק לאחר שתבחרו את המיקום הרצוי, תוכלו לחפש אולם או גן אירועים הנמצא ברדיוס שבחרתם.

איך צולחים את אתגר בחירת המיקום?

אם מרבית האורחים מתגוררים באזור השפלה, תוכלו למצוא מקומות לאירועים בשפלה המכילים מגוון רב של אולמות וגני אירועים המתאימים לסוגים שונים של אירועים. ייתכן כי אלה יהיו אולמות גדולים ומפוארים, וייתכן כי אלה יהיו אולמות בוטיק המיועדים עבור אירועים קטנים יחסית. כמו כן, מקומות לאירועים בשפלה נהדרים עבור זוגות רבים, משום שאזור זה קרוב לכביש שש, כך שאורחים יוכלו להגיע מאזור הדרום הרחוק, מאזור המרכז ואפילו מאזור הצפון. ממש פתרון מושלם הנמצא באמצע שיוכל לאפשר לאורחים המגיעים לשמחו בשמחתכם להגיע במהירות רבה.

בחרתם מיקום, מה עכשיו?

אז אחרי שבחרת מבין כל המקומות לאירועים בשפלה, ונציין כי יש לא מעט שכאלה, עכשיו עליכם לשים דגש על אופי האולם. דעו כי ישנם שלושה פרמטרים שהם בגדר חובה בעת בחירת האולם: אוכל טוב, מקום מרווח שיכול להכיל את כמות האורחים ומקום נגיש. כשמדברים על אוכל טוב, כמובן שאין צורך להרחיב. אוכל הוא אחד הפרמטרים החיוניים להצלחת האירוע, ולכן חשוב להגיע לטעימות בזמן ואפילו לראות אירוע לייב. מבחינת גודל האולם, עליו להכיל את כמות האנשים הצפויה להגיע לאירוע, כך שמצד אחד לא יהיה צפוף ומצד שני לא יהיה מרחב רב ואולי יחשבו כי חלק מהאורחים לא הגיעו. מבחינת נגישות, חשוב לבחון כי ישנה חנייה צמודה ומרווחת, נגישות עבור נכים, שילוט בולט וכמובן אווירה מהנה שתספק לאורחים הנאה מובטחת באירוע הגדול שלכם.

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה