חוגגים אירוע יוקרתי? רוצים אולם יוקרתי ומרשים? כזה שיאפשר לאוחים לעמוד בפה פעור? אתם לא לבד! מידי שנה אלפי זוגות יוצאים למסע מרתק לעבר בחירת האולם בו הם יערכו את טקס החתונה המרגש וישבעו אמונים מול 500 אורחים ואף יותר. חלקם יגידו כי מדובר בתהליך מהנה המאפשר להם להתרשם ממגוון אולמות לאירועים יוקרתיים במרכז וחלקם יגידו כי מדובר בתהליך מתיש ומתסכל, וזאת לאור ההיצע הרב ומגוון האפשרויות שמונעים מהם לבצע את הבחירה, כלומר לא ממש מונעים, אבל מקשים.

מחפשים כבר מקום לאירוע? קבלו כמה טיפים לבחירה מנצחת

יש המון מידע ברשת או מידע המגיע אלינו מחברים ומכרים לגבי בחירת אולם האירועים, אבל איך אתם תוכלו להחליט לבד מה הכי טוב עבורכם? אז בואו נראה. זה לא סוד שניתן לבחור  בקלות יחסית את האטרקציות לאירוע, את שמלת הכלה הכי יפה, להפתיע עם בופה מרשים, להביא את הדי ג'יי הכי טוב שיש וגם את האוכל הכי  הכי, אבל כל המשימות הללו עדין אינן משתוות לבחירת האולם היפה, כלומר האולם הוא לב ליבו של הערב הנוצץ שיקבע את היוקרה באירוע. אולמות לאירועים יוקרתיים במרכז חייבים בראש ובראשונה  להתאים לאופי האירוע שלכם ולהכיל את כמות המזמנים הצפויה להגיע לאירוע באופן שלא יהיה עומס באולם, אלה שיהיה מרווח. ולכן, כצעד ראשון עליכם לבחור אולם המתאים לכמות המוזמנים.

לפני שבוחרים אולם, חשוב להבין כי יש הבדל בין סוגי האירועים השונים. הקושי הינו בחירת אולם לאירוע יוקרתי במרכז המתאים לחגיגות בר או בת מצווה, לברית או בריתה, לכנס עסקי  או לחתונה. כאשר מדובר על הפקת חתונה יוקרתית ומרשימה, כדאי לבחור באולם שיהווה תפאורה יוקרתית שתמלא את האווירה בהתרגשות והרגשה מיוחדת. לגבי עונות השנה, כאשר מדובר על חתונת קיץ חשוב לבדוק את המיזוג באולם ואפילו לבחון להפיק אירוע בגן אירועים. בחתונות חורף תוכלו כמובן למצוא מחירים זולים יותר, אבל חשוב לבחור תאריכים לא גשומים, כך תוכלו להפיק את טקס החופה המרגש תחת כיפת השמים.

בכל מקרה, עבדו בצורה מסודרת. בדקו מהשוב לכם מבחינת אופי האולם, בדקו האם המיקום נוח למרבית המוזמנים וכמובן אל תוותרו על אוכל טוב ומשובח.

ראה עוד: אולם אירועים בראשון עד 200 איש

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה