מרכז הארץ הוא מעצמת אירועים של ממש, כמעט בכל עיר תוכלו למצוא מגוון רב של אולמות אירועים קטנים במרכז הערוכים כדי להפיק עבורכם את כל סוגי האירועים הקיימים, אם זו חתונה אינטימית או גדולה, בר ובת מצווה, ברית או בריתה, חגיגות יום הולדת עגולות או בכלל כנס עסקי או אירוע חברה. משום שיש סוגים שונים של אירועים, חלקם עם כמות גדולה של אירועים וחלקם אינטימיים וקטנים יותר, נוצר ביקוש רב שהוליד לפתיחת אולמות אירועים קטנים במרכז הנחשבים לאולמות בוטיק קטנים בהם כל אורח מקבל תשומת לב משלו.

בחירת מקום לאירועים קטנים במרכז, על מה חשוב לשים דגש?

בבואנו לבחור מקום לאירועים קטנים במרכז, עלינו להבין כי האולם היא בחירה משמעותית שיכולה להשפיע לטובה או לרעה על האירוע שלכם, ולכן עליכם לבחור בקפידה את האולם, כדי שתוכלו ליהנות כמה שיותר מהאירוע וכמובן לאפשר לאורחים לפאר ולהלל את האירוע שלכם. אז בואו נראה על מה חשוב לשים דגש:

גודל האולם – לגודל האולם יש משמעות רבה, הרי הוא זה שיקבע אם יהיה לאורחים צפוף או שיהיה מרווח ונעים. למרות שמדובר באירוע קטן, חשוב להגיע ולבקר באירוע לייב עם כמות מוזמנים זהה לשלכם, מה שיאפשר לכם לחוש את האווירה ולוודא שיהיה נעים.

ציוד נלווה – בדקו אם האולם מספק את כל הציוד הלוגיסטי הדרוש לטובת עריכת האירוע כמו מקרן להקרנת סרטון, תאורה מרשימה וצבעונית לרחבת הריקודים, במה ללהקה או די ג'יי, הגברה ובכלל כל ציוד שדרוש לכם.

עיצוב – אולמות אירועים קטנים במרכז לרוב יציעו עיצוב סטנדרטי, או יחזיקו מעצבת בתוספת תשלום. חשוב לבדו מראש אם האולם מספק עיצוב המתאים לאופי האירוע שלכם כגון סידורי פרחים, בלונים, כיסויים לכיסאות עיצוב שולחנות, עיצוב שולחנות בר ועוד.

אוכל- טוב ידוע שגולת הכותרת בכל אירוע הוא נושא האוכל. במידה האוכל טוב כל האורחים יהיו מרוצים ולא יפסיקו לפאר את הבחירה שלכם, אבל אם האוכל יהיה בינוני רוב הסיכוי שהאורחים לא יהנו. לכן, כדאי להגיע מוכנים לטעימות וכמובן לבחור אוכל סטנדרטי, כזה שאהוב על כולם. דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון – הוא הוספת מנות ילדים.

למעבר לעמוד הבית לחץ כאן.

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה