הפקת אירוע הוא תהליך חווייתי הטומן בחובט מגוון רב של משימות, חלקן יהיו קלות ומהירות, וחלקן יהיו מורכבות, כמו למשל בחירת אולם אירועים בו תערכו את האירוע, שזוהי בחירה מורכבת הדורשת מכם להסתובב בכמה וכמה אולמות כדי לבחור בסופו של דבר את האולם המתאים ביותר לאירוע שלכם. בחירת האולם חייבת להיעשות בצורה מסודרת, על מנת שתוכלו לסיים את המשימה כמה שיותר מהר ולפנות זמן למשימות הבאות שהן בחירת אטרקציות, אוכל, צלם, עיצוב, ביגוד ועוד.

הבאנו בפניכם כמה טיפים לבחירה נכונה של אולם האירועים

חוגגים אירוע אינטימי וקטן? אולם אירועים בראשון לציון עד 100 איש יכול להיות נהדר עבורכם ולספק לכם בדיוק את המענה הדרוש. אולם קטן יכול להיות בחירה נהדרת עבור אירוע אינטימי כגון ברית או בריתה, בר או בת מצווה, כנס עסקי קטן ואפילו חתונה אינטימית שיכולה להיות גם עבור זוגות שעבורם החתונה היא פרק ב'. אולם אירועים בראשון לציון עד 100 איש מציע חוויה אינטימית שיכולה להיות נהדרת, משום שכל האורחים יושבי זה ליד זה ומרגישים חמימות משפחתית באוויר.

ישנם כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון טרם בחירת אולם קטן, הרי מדובר בבחירה השונה מאולם אירועים גדול; דבר ראשון שימו לב לגודל המקום וודאו כי האולם יכול להכיל בדיוק את כמות המוזמנים, כך שמצד אחד האולם לא יהיה צפוף מידי ואורחים יחושו לא בנוח, ומצד שני שהאולם לא יהיה גדול מידי והאורחים יאבדו את התחושה האינטימית. כמו כן, ישנה חשיבות רבה לעיצוב האולם , הרי העיצוב יכול לתת את האווירה המתאימה לאופי האירוע שלכם ולהשפיע על הנאה האורחים.

שימוש לב לנושא הלוגיסטיקה באולמות קטנים

מלבד גודל האולם והאווירה, חשוב לבדוק גם את הנושאים הלוגיסטיים והטכניים שמעמידים לרשותכם בעלי האולם כגון תאורה מתאימה, הגברה, ציוד טכני, אפשרות להקרנת סרטון, גישה מהירה לאולם, חנייה מרווחת לאורחים, בופה מסודר וכמובן עשיר ועם עם אוכל טעם ובכלל כל פרמטר שחשוב לכם כדי להפיק אירוע מושלם המתאים לטעמכם האישי וכמובן גם לקהל המוזמנים.

ראה עוד: חתונה קטנה בראשל"צ

פתיחת צ'אט
1
לאו אירועים
לשיחה עם נציג, לחצו על הכפתור מטה